спасителен бялочервен пояс на плаж

Регистриране на щета
при застраховане

Преди или по време на Вашето пътуване се е случило нещо непредвидено? Ние сме насреща! Ако става въпрос за събитие, което е покрито от застрахователния Ви пакет, моля:

Ние ще обработим случая възможно най-бързо и ще бъдем на Ваше разположение, ако имате допълнителни въпроси. 

  • Застрахователна полица
  • Потвърждение на анулирането от туроператора
  • Оригинални документи, които удостоверяват щетата (например медицинско свидетелство)
  • Изцяло попълнен формуляр за регистрация на щетата
  • Платежни и пътнически документи във връзка с резервираното  пътуване

 

  • Застрахователна полица
  • Потвърждение за пътуването от туроператора
  • Лекарско заключение (с име на пациента, диагноза, данни за лечението, продължителност и степен на загуба на трудоспособност или инвалидност)
  • Оригинална фактура от лекаря или от болницата с име на пациента, дата на раждане, както и диагноза и данни за лечението
  • Лекарски експертизи, в които се потвърждава необходимостта от транспорт на болния
  • Други фактури или оригинални отчетни документи, за които се иска компенсация
  • Изцяло попълнен формуляр за регистрация на щетата
  • Удостоверение за застраховката (полица)
  • Потвърждение на резервацията на туроператора
  • Оригинал на удостоверение или служебна бележка от сътветните полицейски органи за тяхното своевременно уведомяване при обир или кражба
  • Оригинал на съобщението за нанесени щети (т. нар. PIR формуляр- property irregularity report) от авиолинията или от превозвача при загуба, увреждане или закъсняло предаване на багажа
  • Оригинални фактури или оригинални отчетни документи за покупки, касаещи замяна
  • Оригинален самолетен билет или бордова карта
  • Изцяло попълнен формуляр за щета по багаж
  • Удостоверение за застраховката (полица)
  • Пътни документи, удостоверяващи отпътуване от България
  • Потвърждение на резервацията за пътуване
  • Сторнирана фактура и анулационните условия
  • Документи, удостоверяващи причината за прекъсване
  • Медицински документи (напр. епикриза, болничен лист)
  • Други съотносими документи при поискване от застрахователя
  • Удостоверение за застраховката (полица)
  • Пътни документи, удостоверяващи отпътуване от България
  • Потвърждение на резервацията за пътуване
  • Оригинални документи, свързани с инцидента
  • Платежни документи, свързани с направените разходи
  • Други съотносими документи при поискване от застрахователя
  • Удостоверение за застраховката (полица)
  • Потвърждение за резервиран (закупен) билет (напр. фактура, касова бележка, билет)
  • Кредитно известие и/или таблица с анулационните условия на организатора
  • Подробна медицинска документация вкл. медицинска история по отношение на заболяването (напр. лична амбулаторна карта на пациента, документация за лечение, медицински резултати, епикризи и други приложими към случая документи)
  • Полицейски протокол / Протокол за възникнала злополука
  • Банкова сметка (IBAN и BIC) с адрес и име на титуляра
  • Информация за други налични застраховки (например кредитни карти, автоклуб, здравна осигуровка)

hi.health е повече от дигитална разплащателна карта – това е Вашето безгрижно решение за здравеопазване: безопасно, просто и удобно!


С hi.health не е нужно сами да поемате възникналите разходи. Вместо това ще получите дигитална разплащателна карта, която вече е покрита от Allianz Partners, и която можете да използвате за плащане на посещения при лекар, покупки в аптека и други здравни услуги в случай на инцидент в чужбина. Вашите собствени пари остават в безопасност във Вашата сметка.

Без риск за Вас – всички разходи са покрити

Голямото предимство на hi.health е, че всички разходи се поемат директно от Allianz Partners. Не е нужно да се притеснявате, че плащате предварително или рискувате разходите да не бъдат възстановени. Вашата финансова сигурност е основен приоритет. Всичко, което трябва да направите, е да платите сметката с предоставената карта и да не се притеснявате за възстановяването.

Стъпка по стъпка: Как функционира hi.health?

  • При спешен случай в чужбина имате нужда от медицинска помощ, която трябва да се заплати на място. Набирате номера на 24-часовата телефонна централа за спешна помощ на Allianz Travel (T: +359 2 950 38 50) и заявявате издаване на вашата дигитална платежна карта hi.health.
  • Ще получите имейл с данните за достъп до Вашата дигитална разплащателна карта, която можете да добавите към своя дигитален портфейл (ако все още не е наличен: изтеглете за iOS в App Store „Apple Wallet“ или за Android в Play Store „Google Wallet“ ")
  • Можете да платите сметката директно с мобилния си телефон, без пари в брой.
  • След Вашето посещение при лекар или покупка в аптеката, ще получите фактура.
  • Фактурата, както и свързаните с нея медицински документи, трябва да бъдат заснети и качени: Използвайте Вашия смартфон, за да направите снимка на документите и да качите снимката през платформата hi.health. Процесът на качване е интуитивен и удобен за потребителя.
  • Готово! Allianz Partners ще се погрижи за останалото.

Вашите предимства

  • Без финансов риск: Никога не трябва да плащате предварително и не поемате риск от възстановяване.
  • Лесно използване: Само с няколко клика можете да качите своята фактура чрез hi.health.
  • Бърза обработка: Разходите се покриват незабавно чрез разплащателната карта на Allianz Partners, без чакане.
  • Безгрижно здраве: Съсредоточете се върху здравето си, а не върху финансите си.

С hi.health обработката се превръща в просто изживяване без стрес. Възползвайте се от подкрепата на Allianz Partners и се насладете на чувството, че винаги сте защитени. Вашето здраве е наш приоритет - доверете се на hi.health и изживейте бъдещето на финансирането на здравеопазването.